Na verkoop


Eenmaal de software is ge├»nstalleerd en u gaat "LIFE" met de programma's, laten wij u niet in de steek.  Als trouwe INFORMATICA partner staan wij u met raad en daad bij.

Begeleiding

Met de beste begeleiding bent u steeds zeker dat u het programma op de ideale wijze benut, en dat u steeds weer verder zal geholpen worden als het in de knoop geraakt.

Onderhoud

Elk programma wordt tijdens het gebruik aangepast, zodat u eerst de kans krijgt om het te leren kennen, waarna u uw wensen kunt verduidelijken.  Wij passen het programma steeds weer aan tot het aan uw eisen voldoet. Daarna geniet u van een onderhoudscontract die alle bijwerkingen dekt en de periodieke upgrade's om software steeds up tot date te houden. Met onze HOTLINE staan wij u voortdurend bij.

Updates

In het onderhoudscontract zijn geregelde updates voorzien en zijn het gevolg van

  • Een wettelijke verordening (vb. het gebruik van een ondernemingsnummer)
  • Een extra functionaliteit aangevraagd door een nieuwe klant die een meerwaarde aan het pakket verleend
  • Verbeteringen of uitbreidingen aan de software die wij zelf ervaren hebben
  • De evolutie van de technologie
  • Wanneer er updates zijn beslist de klant ze al dan niet te laten implementeren. Individuele wensen van klanten worden niet als updates beschouwd.
 
Designed by Mabema